ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ

Компанія «Лепрекон» заснована в 2015 році як startup двома ентузіастами-любителями сидру. Було організовано виробництво класичного яблучного сорту, створеного за власною рецептурою.

Бренд вибрав для себе стратегію створення нових, ексклюзивних сортів, на основі класичного сидру, яких ще немає на ринку.
Компанія «Лепрекон» заснована в 2015 році як startup двома ентузіастами-любителями сидру. Було організовано виробництво класичного яблучного сорту, створеного за власною рецептурою.

Бренд вибрав для себе стратегію створення нових, ексклюзивних сортів, на основі класичного сидру, яких ще немає на ринку.
2016
У липні 2016 року була створена рецептура і запущений у виробництво перший ексклюзивний сорт - «Піна колада»

До кінця 2016 року компанія запустила у виробництво ще 10 сортів, отримавши асортимент ширше, ніж у будь-якого українського виробника.

В кінці 2016 року в компанію звертається перший дистриб'ютор, готовий реалізовувати продукцію ТМ «Лепрекон» в Дніпропетровській області. Для забезпечення його запитів, приймається рішення про розширення виробництва і обсяг виробленої продукції зростає в три рази.

Технологи продовжують створення нових сортів, число яких збільшується до 22!
Розширення асортименту новими ексклюзивними смаками і вихід на новий рівень якості відбувається завдяки приходу на підприємство нового головного технолога.

Виробництво успішно проходить сертифікацію отримує і виробничу ліцензію на виготовлення сидру.
2017
Розпочався перший сезон молодої компанії на ринку. Продукція з'являється в пивних мережах. Завантаженість виробничих ліній зростає до 60%!

У цьому році світ побачив сорт «Опіум», що став хітом продажів 2017- 2018 років і сорт «Дайкірі», який входить в ТОП-7 найбільш продаваних позицій компанії.

Компанія розширилася в двоє. В  вересні 2017 року відкрито перший фірмовий магазин «Лепрекон» і почався розвиток власної мережі. Магазини Т М «Лепрекон» дуже легко впізнати - вони відрізняються яскравим дизайном і впізнаваним героєм на вивісці.
2018
Компанія стрімко розвиває оптові продажі та досягає максимум завантаженості ліній - 30 000 літрів продукції в місяць.

Асортимент досягає вже 28 сортів.

Фірмова мережа нараховує вже 8 магазинів.
2019
З відкриттям другого цеху компанія збільшує виробничу потужність ще на 15 000літров в місяць і організовує власний дистрибуційний центр, розвиваючи партнерську модель продажів.

Зараз продукція продається вже по всій території України.
ТМ «Лепрекон» входить в першу п'ятірку найбільших заводів України по виробництву сидру.

У серпні випущені нові сорти - «Ред бул», «Апероль», «Ківі агрус»,
а мережа фірмових магазинів компанії збільшується до 30.
Ми з партнером, в ході роботи з роздробом, зіткнулися з нестачею ексклюзиву в лінійці Напоїв ель.

А як кажуть, побачив біль клієнтів - виріши її. Ось ми і купили крафтове виробництво сидру. Це було першим кроком до подачі повного ексклюзиву на торгові точки України.

Довіри не було, як і до всіх новачків на ринку. Але ми його заслужили.

Ми робили експерименти, шукали формулу створення ідеального елю. Робили дегустації, питали думки людей.

Для нас було здивуванням, що ми досить швидко відчули попит на сидр Лепрекон.

Правильна Ніша + нашу працю і Віра = дали свої плоди. Ми стали офіційною торговою маркою.
Наші цілі:
  • План до кінця 2021 року відкриття 100 фірмових магазинів
  • Запуск лінії з виробництва напоїв у пляшках 0.33 літра
  • Торговельне присутність у всіх областях України за рахунок пропозиції франшизи ТМ «Лепрекон» нашим партнерам
  • Стати національним виробником сидру в Україні